Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

niedziela, 17 maja 2015

Pudełko prawie komunijne

Dziś dzień Pierwszej Komunii Świętej córki mojej przyjaciółki. Postanowiłam zrobić dla Oliwii drobny upominek. Czasu miałam niewiele, jak zwykle zresztą ostatnio :) Zrobiłam więc pudełko z motywem dziewczynki, która bardzo mi się podoba , a której chyba jeszcze nigdy nie użyłam :) Całość wywoskowana woskiem do drewna oraz pastą kameleon. Wieczko- lakier matowy.  W środku aniołek gipsowy- w końcu jakiś motyw komunijny musi być! :)






14 komentarzy:

  1. Piękne pudełko! Super kolory i kropkowania :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne i te kropeczki na fiolecie przez to nabrało charakteru i wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ... piękne kolorki moje ulubione ... jestem zachwycona . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki! :) Komunistce się podobało, a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię motyw z tą dziewczynką. Świetnie się sprawdza na różne okazje. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna szkatułka, a Aniołek w środku..... wspaniały pomysł.
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne pudeleczko. Pozdrawiam. Shanna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękne pudełko :) Śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też się bardzo podoba, w takim trzyma się najważniejsze rzeczy.

    OdpowiedzUsuń