Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

poniedziałek, 9 marca 2015

Kobiecy kalendarz

Na Forum Decoupage został ogłoszony konkurs, pt. Być kobietą. Fajny, taki babski temat, dużo możliwości. Mimo pernamentnego braku czasu postanowiłam wziąć udział.Tym bardziej, że miałam już zaczęty kalendarz- przygotowany do ozdobienia. Zmieniłam tylko zamysł i zrobiłam go w babskich klimatach. Grzbiet ozdobiłam koronką, popatynowałam, powoskowałam trochę. Całość wylakierowana aksamitnym w dotyku matowym lakierem. I oto jest!
Wszystkim dziękuję za głosy, dzięki którym zajęłam drugie miejsce na podium :)







14 komentarzy:

  1. Super bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Bardzo ładne domalowania!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusiu- pilnie obserwowałam jak cieniujesz i starałam się to odtworzyć :) Dziękuję, chociaż wiem, że to jeszcze nie to co u Ciebie, ale staram się :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. piękny!!! koronka idelanie tu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten kalendarz. Ja co roku kupuję kalendarz, prowadzę przez miesiąc a potem gubię albo gdzieś chowam i zapominam o nim :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny - gratuluję drugiego miejsca!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Renia, zrobiłaś super kalendarz :)
    Jeszcze raz gratuluję pudła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadłaś tę tajemną wiedzę o pięknym cieniowaniu... Świetny kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło czasem zrobić coś dla siebie.
    I jeszcze jak to jest piękne to mamy podwójną frajdę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten kalendarz ... a motyw taki prawdziwy babski .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń