Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

poniedziałek, 8 września 2014

Księga ślubna

Wreszcie wykończyłam księgę , którą zaczęłam robić na zlocie u Kitki. przeleżała całe wakacje w surowym stanie, ale , że czas ślubu Ewy i Mateusza nie ubłagalnie się zbliża zmobilizowałam się i wykończyłam ją :) Kartki i brzegi złocone, całość patynowana. Szablon damaskowy na zlocie robił olbrzymią furorę, więc przeszukałam CAŁY internet :) i znalazłam go w jednym sklepie :) Kupiłam i jest teraz moim ulubionym :) Zapraszam do oglądania zdjęć :) Kolory trochę przekłamane, złoto trudno obfotografować :)








24 komentarze:

  1. Księga jest przecudna, napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż kartki chce się przewracać!!! Piękna!
    Szablon faktycznie nieziemski - Kruszynko zdradź gdzie można go dostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu- kupowałam go w sklepie sklep-ewa.pl, ale nie wiem czy jest jeszcze
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  3. Piękna !!! Młoda Para będzie zachwycona :)
    Zdradź gdzie ten szablon można jeszcze dorwać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sklep-ewa.pl tam go kupiłam, ale wiem, że ciężko go dostać bo koleżanki decoupażystki też już szukały i nie ma
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Piękna szkatułka! Kartki jak prawdziwe.
    cieplutko pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wow!!!!!!!!!!!!!!
    przepiękna!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tym szablonem bardzo elegancko się prezentuje:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna, cudny ten szablonik.
    Taka księga to super prezent.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie rozegrałaś tę księgę. Jest super prezentem. Pozdrawiam. Już niedługo się spotkamy z czego bardzo się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  9. To chyba najbardziej minimalistyczna wersja księgi jaka powstała na zlocie, ale dzięki temu bardzo oryginalna.
    A szablony udało mi się wykopać spod ziemi, więc zainteresowane proszę o kontakt. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to wyszło, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Księga piękna, wszystkie prace dopieszczone w szczegółach, jednak moje serce niepodzielnie skradł zielony imbryczek. Jest przecudny, uwielbiam go. :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyszła.
    Jednak minimalizmem można uzyskać maksymalny efekt.
    Ewa/Ave

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję bardzo za wszystkie miłe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. CUDNA!!!!! Efektowna i bardzo elegancka!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna praca też takie lubię !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kruszynko, księga jest przepiękna!
    DecouDream :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna robota! Piękna księga!!!! lacult/ www.lacultcraftingpot.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń