Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

niedziela, 27 lipca 2014

Wakacje!

Sezon ogórkowy w pełni. Ja już niestety po urlopie. Chociaż pogoda w górach niezbyt nam dopisała to urlop zaliczam do bardzo udanych. Rozpoczęłam go zlotem :) Czerwcowe spotkania u Kitki to już nasza forumowa tradycja :) Jak zwykle było cudnie, twórczo, wesoło, miło i gwarnie. Niesamowicie gościnna Basia, wraz z Tomkiem gościli pod swym dachem 18 Czarownic! Są niesamowici! Dziękuję Wam Kochani!



Po powrocie przepakowałam walizki i pojechałam do Wrocławia. Tam z Dzieciakami poszwendaliśmy się po ciekawych miejscach, knajpkach. Wypiliśmy pyszną zieloną herbatkę w Czajowni- serdecznie polecam, świetny klimacik :). No i wjechaliśmy na Sky Tower , widoki na Miasto z góry cudne- serdecznie polecam!






No i niespodzianka , jaka mnie spotkała we Wrocławiu. Spotkałam się z Ma.ryską! Umówiłyśmy się na plotki w kawiarni, to było bardzo miłe i spontaniczne spotkanie. Mario- dziękuję! Cieszę się, że mnie na fb wyhaczyłaś i mogłyśmy pogadać :) Było mi bardzo miło :)

Przynudzam Was pewnie troszkę? Dawno nic nie pisałam, więc mam nadzieję, że wybaczycie mi ten przydługi post :)
Następnym przystankiem w mojej wakacyjnej podróży były Pobiedziska. To cudna miejscowość pod Poznaniem w której byłam z wizytą u przesympatycznej Marysi i równie sympatycznego Rafała. Wraz z Przyjaciółmi spędziliśmy cudowny wekeend, w ciszy i spokoju. :) grilując i odpoczywając otuleni zapachem lawendy :)


Kolejnym wyjazdem zakończyłam urlop. Zabrałam dzieci w góry. Mąż niestety pracował, więc z moimi "Maluszkami" wybraliśmy się sami. Na naszej tygodniowej wyprawie znalazł się  Czorsztyn, Niedzica, Szczawnica, Kraków, Zakopane, Rabka, no i oczywiście okolice Ochotnicy Górnej, gdzie mieliśmy bazę wypadową :)















No i jak tu nie kochać wakacji?!
 

10 komentarzy:

  1. Ach jak to miło powspominać.
    Ja też już po wakacjach i też w górach, i też pogoda nas nie rozpieszczała.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie zasłużyłyśmy na urlop? Trudno....teraz są takie upały, że już mam ich dość :) Buziaczki ślę :)

      Usuń
  2. A ja właśnie napisałam posta jak tu przetrwać wakacje :)) Gdyby tak można było mieć duży wór pieniędzy i dwa miesiące wolnego ze swoją rodzinką to byłoby fantastycznie!
    Przepiękne zdjęcia i klimaty! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, worek kasy zdecydowanie by pomógł :) Pozdrawiam :) i życzę udanych wakacji :)

      Usuń
  3. Byliśmy tam w ubiegłym roku. Miło powspominać. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię te okolice, a Pieniny uważam za najcudniejsze góry, wracamy tam rok w rok :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Energicznie i w ruchu :)
    Kruszyno, czy w tym zalewie w Czorsztynie można się kąpać? Kiedyś tam byłam, jak było jeszcze sucho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy samej tamie oczywiście nie, ale niedaleko są wydzielone miejsca do kąpieli :)

      Usuń
  5. Miałaś piękne wakacje :), fotki śliczne ... i zatęskniłam za Pieninami :)

    Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń