Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

wtorek, 29 października 2013

ogrzejmy się!

W Krainie Czarów znów wymiankowo! Tym razem zaproponowano jesienną wymiankę pod tytułem :ogrzejmy się! Kreatywność dziewczyn nie ma granic. Zapraszam do pooglądania prezentów w galerii wymiankowej, o tutaj !
Ja wylosowałam Magdę. :) Przygotowałam dla niej taką niespodziankę :)
a do mnie dziś przyszła paczuszka od Mia Cary z Rzeszowa. Edytko, jeszcze raz dziękuję- śliczne prezenty dla mnie zrobiłaś!


już się nie mogę doczekać następnej wymianki- to oczekiwanie i potem rozpakowywanie prezentu jest jak czekanie na pierwszą gwiazdkę= bezcenne! :)

11 komentarzy:

  1. Obie dostałyście fajne prezenty :) Pomysł na kubeczek akurat do tej wymianki. A tobie zazdroszczę srebrnych lampioników, muszą być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Wam fajnie ja jeszcze nic nie dostałam. Coś ten listonosz mnie chyba nie lubi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Lampioniki są śliczne i jak ładnie migoczą :) Magda- cieszę się, że ładny :) Kitko- na pewno listonosz już jest w drodze, wyczekuj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są wymianki, mogłam już tego doświadczyć :-)
    Pozdrowionka przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  5. A co to jest to takie pięknie, złote, okrągłe i BŁYSZCZĄCE?
    Broszka?
    Wszystko super i świetnie osadzone w temacie!
    Kituś, ja też jeszcze nie mam paczuszki.
    Doczekamy się! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację Kruszynko, że te emocje przy tworzeniu niespodzianki dla kogoś i radość z otrzymanego prezentu są nie do przecenienia. Ja też nie mogę się już doczekać , jaka też wymianka następnym razem będzie i kiedy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kruszyno witaj :) ciesze sie ze moje prezenty sprawily ci radosc, o to chyba chodzi :), Tak to złotre to broszka, takie próby ze złoceniami i patyną na bazie stempla i konturowki 3d. Zaraz biegne zredagowac swojego posta na ten temat. :) Sciski ciepłe i mam nadzieję ze komin ma twoje kolory :) Pozdrawiam eda (mia_cara)

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu, mam nadzieję ze sie nie obrazisz; chcialabym uŻyc Twojej fotki calosci mojego prezentu na swoim blogu, bo mam tylko foty wybiórcze. Proszę ładnie, wlasnie montuję posta na temat wymiankowy. Fotkę podpiszę rzecz jasna :) edA

    OdpowiedzUsuń
  9. Edytko byłam właśnie u Ciebie i cieszę się, że wpadło Ci w oko moje zdjęcie, bo ja sama jakoś co do niego nie byłam przekonana :) Ale co tam zdjęcie, najważniejsza zawartość! Komin śliczny, nawet nie wiedziałam , że te kolory tak bardzo mi przypasują, dziękuję pięknie!
    A broszkę noszę dumnie! Fajna, prawda Olu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się tu jako 200tna obserwatorka i będę chętnie wpadać :) bardzo mi się podobają Twoje prace, to jest to co lubię :)

    OdpowiedzUsuń