Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

wiosna!

dość już mam zimy i marazmu zimowego, więc postanowiłam wrzucić parę kwiatkowych prac :) Wiosna na dworze, w ogródku w decu i w sercu :)










Ta zawieszka ma zawisnąć na drzwiach pewnej kwiaciarni o wdzięcznej nazwie "MAGNOLIA". Mam nadzieję, że jej właścicielce się spodoba :)

2 komentarze:

  1. Chusteczniki fajnie się prezentują - podoba mi się zestawienie serwetki i bejcowanego drewna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy czy drugi? pierwszy czy drugi? zastanawiam się oglądając Twoje chusteczniki tu i tam ale chyba drugi:-) ale nie wiem dlaczego:-( bo jeden i drugi fajny!

    OdpowiedzUsuń