Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

piątek, 29 marca 2013

Wielkanocne życzenia

Święta Wielkanocne kojarzą się nam z wiosną, tulipanami w ogródku i wazonie, śpiewem ptaków, kolorowymi jajkami w świątecznym koszyku, odpoczynkiem i przede wszystkim z radością. A tu za oknem zima :( nie chce sobie pójść, wiosny wyglądamy z utęsknieniem, a widzimy tylko śnieg i lód :( Ale Święta nadchodzą! Przygotowania trwają, ciastami pachnie w całym domu, posprzątane już wszędzie. Ja postanowiłam upiec w tym roku wielkanocny koszyczek na święconkę. Wyszedł troszkę koślawy bo ciasto rosło jakoś za szybko, ale co tam! Najważniejsze, że własny! A jutro będzie ubrany świątecznie i poświęcony wraz z potrawami które się w nim znajdą :)
Czekając na wiosnę, słoneczko i ciepło, życzę Wam Kochani zdrowych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy!



2 komentarze: