Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

niedziela, 12 lutego 2012

nasze ulubione seriale- zabawa

 Nowa zabawa blogowa- ulubione seriale zainteresowała mnie i postanowiłam się przyłączyć. Zaprosiła mnie  agak .



Dawno, dawno  temu oglądałam serial o fantastycznej rodzince "Siódme niebo". Pamiętacie? Tata pastor, gromadka dzieciaków i ich codzienne sprawy- lubiłam ich pooglądać. Potem, a właściwie może w tym samym czasie uwielbiałam serial "Beverly Hills 90210"- zwariowane, rozpuszczone nastolatki w realiach amerykańskiej szkoły :) W dzieciństwie pamiętam jak czekałam na "Arabelę"  Rumburaka i magiczny pierścień spełniający życzenia :) Potem przyszedł czas na "dorosłe" seriale, np. "W labiryncie" czy  "Isaura" a potem "W kamiennym kręgu". Ale to zamierzchłe czasy, prawda? Dzisiaj się śmiejemy z tych filmów a wtedy z wypiekami na twarzy oglądaliśmy przygody Leoncia i jego niewolnicy :) Teraz nie mam zbyt wiele czasu na telewizję ale oglądałam bardzo moim zdaniem udane seriale polskie takie jak: "39 i pół", "Przepis na życie".  Inne , codzienne seriale takie jak "Brzydula", "Majka", "Prosto w serce" czy "Julka" są miłym odpoczynkiem przy telewizorze :) Obejrzałam wszystkie odcinki "Gry o tron" i już nie mogę doczekać się ciągu dalszego. Miałam zakusy na "Dextera" ale jakoś opowieść o seryjnym mordercy nie wciągnęła mnie. Chętnie za to wracam i oglądam czasem powtórki serialu "Ostry dyżur", który swego czasu zachwycał mnie i bardzo wciągnął.
To tyle. Chętnie poczytam o waszych ulubionych serialach, na waszych blogach. A do zabawy zapraszam

YoasięGalaxię , Yvette , Kajkę , Ludkę


zasady są proste: należy wkleić banerek na swoim blogu, a potem zaprosić 5 osób do zabawy. Czekam na wasze opowieści o serialach.


 A na koniec wspomnienie cudownego głosu zmarłej dziś w nocy Whitney Houston;

4 komentarze:

  1. Dziękuję za zaproszenie :) Jak znajdę chwilkę to opiszę moje ulubione seriale, a jest ich mnóstwo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię Dextera, bo to bardzo nietypowy seryjny morderca ;) Ale ostatni sezon niestety nie powala na kolana...

      Usuń
    2. Dziękuję za zaproszenie i oczywiście skorzystam. Może jeszcze dziś lub jutro u mnie napisze o serialach. Jednak powinnam to przemyśleć bo ja prawie TV nie oglądam. Ale coś tam się znajdzie:)
      Pozdrawiam ciepło:*

      Usuń
  2. Dziękuję pięknie za zaproszenie do zabawy:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń