Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

środa, 1 czerwca 2011

wymianka na Dzień Dziecka

Znów w Krainie Czarów odbyła sie wymianka. Tym razem były pewne warunki:
-prezent miał być niespodzianką,
-należało użyć motywu z misiem lub lalką
-obowiązkowe były dwa z trzech kolorów: czerwony, czarny, bordo
-no i oczywiście przesyłka musiała dotrzeć do adresata do 1 czerwca!

Była to świetna zabawa, czekanie na przesyłkę, rozpakowywanie i zachwyt to najbardziej ekscytujące chwile. Ale przygotowywanie niespodzianki, szukanie motywu, wykonanie i ta niepewność czy się spodoba....bezcenne! :)

oto co ja zrobiłam dla mojej Wylosowanki Salomei:




a takie cudeńka dostałam od Beaty, popatrzcie:











śliczne prawda?

uwielbiam wymianki i forumowe zabawy.
Troszkę się nam ostatnio zagęściła atmosfera na forum, ale mam nadzieję, że nieporozumienia zostaną wyjaśnione, Dziewczyny się dogadają i będzie jak dawniej. Bo Kraina Czarów to jak dotychczas najlepsze forum o decu na jakie trafiłam. Super pomocne dziewczyny, świetna atmosfera i przyjazne osoby. I niech tak zostanie. Zainteresowanie wiedzą o czym mówię.

6 komentarzy:

  1. Ale ten czas leci.Już kolejna wymianka zakończona.Te misie chwytają za serducho.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten miś na pierwszym przefajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymianka suuuper-strasznie żałuję,że tym razem nie miałam czasu,żeby się wywiązać w terminie i nie zapisałam się na nią..Prezenty dałaś i otrzymałaś cudne!Sympatycznie widzieć coś takiego,po tym,co dzisiaj na forum się dzieje..Przeczekamy...po burzy musi wyjść słońce!

    OdpowiedzUsuń
  4. masz rację Madziu- strasznie jest mi przykro, że taka zadyma się wywiązała na forum. Szkoda. Do tej pory myślałam, że tam będzie inaczej, bez awantu, bez nerw, bez stresu....w miłej atmosferce....i tak było.....do czasu


    Wymianki są świetne- bardzo je lubię, a prezent od Beaty podoba mi się bardzo! dzięki za odwiedzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna wymianka. Kiedyś pewnie wezmę w jakiejś udział ...

    OdpowiedzUsuń