Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

środa, 18 maja 2011

taca na Dzień Matki

.


siedzę sobie w aucie, obok kierowcy, jadę na zlot decuzakręconych do Karwi. Laptop na kolanach i nadrabiam zaległości na forum i na blogu. Pokażę dzisiaj tacę jaką zrobiłam na Dzień Matki. Taca z cytrynkami na gazie :) Powstaje jeszcze do kompletu butelka na nalewkę cytrynową, ale to następnym razem bo się lakieruje jeszcze :)





12 komentarzy:

  1. dziewczyno widoki za oknem oglądaj, a nie z laptopem na kolanach :D
    Ale taca super, pomysł świetny na tą gazę.
    Do zobaczenia w piątek, ja właśnie listę co zabrać robię bo jakoś się na pracy skupić nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, jak ja żałuję, że się musiałam z tego zlotu wypisać :-( Taką miałam ochotę Was poznać osobiście i do tego te Wasz piękne wytwory "pomacać" . Buuuu
    Miłej zabawy.

    A taca śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hę...czemu tu bliżej nie ma żadnych spotkań? :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Agab bliżej to znaczy gdzie? :)
    Hanja widoki za oknem to nuda, wolę na forum posiedzieć. Czy to już uzależnienie?
    Agak ja też żałuje ze Cię nie będzie....może innym razem?
    Dzięki za komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał piękne. Od dziś jestem Twoją wielką fanką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał! Baaardzo cytrynowo! Ta delikatna fakturka dodaje uroku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zerknij pilnie do mnie na bloga!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca :)
    Będę obserwować Twojego bloga!
    Mam w planach nauczyć się ,,decu''.Nawet już pomalowałam podkładem dwa słoiki, ale widzę, że długa droga mnie czeka :)

    OdpowiedzUsuń