Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

poniedziałek, 18 kwietnia 2011

serduszko od Gretty

Dostałam dziś przesyłkę. Już myślałam, że to przykicał do mnie zajączek z wymianki wielkanocnej w Krainie Czarów, a tu niespodzianka!  Dostałam śliczne, wypieszczone serduszko od Gretty! Forumowej Koleżanki. Ona jest mistrzynią w ozdabianiu takich serc, robieniu szabloników, bejcowaniu i cieniowaniu.....zresztą popatrzcie sami, czyż nie jest cudowne?




5 komentarzy:

  1. Oj, jaką piękność otrzymałaś! Ale Ci zazdroszczę!

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudowne! Piękne! wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne!!! (ja dostałam wczoraj takie czerwone ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne!zapraszam do mnie na Candy:

    http://jewellerybijou.com/candy/

    OdpowiedzUsuń
  5. no fakt, śliczny prezencik mam :)
    dzięki ze wpadłyście :)

    OdpowiedzUsuń