Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

sobota, 9 października 2010

Bombowo!

Do Świąt daleko, ale ja już wzorem koleżanek, zaczęłam robić bombki świąteczne. Ciągle się uczę, podpatruję, kombinuję i oto efekty :)




 







to pierwsze dwie bombki które zrobiłam :). Powstało już kilkanaście nowych, ale jeszcze nie obfocone, więc....następnym razem :)

A! zapomniałabym napisać o bardzo ważnym spotkaniu. W miniony wtorek spotkałam się z jedną z forumowych koleżanek Mayyyą. Umówiłyśmy się w Ostrowie w kafejce na Rynku. Przez 3 godziny buzie nam się nie zamykały! Gadałyśmy i gadałyśmy jakbyśmy znały się od wieków, a to było nasze pierwsze spotkanie- owocne zresztą i mam nadzieję, że nie ostatnie :). Dowiedziałam się od Marysi mnóstwa ciekawych rzeczy na temat deku, zdradziła mi też kilka swoich artystycznych tajemnic. Było super!
Dziękuję Ci Mayyyu!
No a w przyszły wekeend wybieram się na Sabat Czarownic :) czyli zlot deku-zakręconych forumowiczek. Zlot odbędzie się w Kędzierzynie Koźlu- wkleję fotki! Jest duże zainteresowanie więc na pewno będzie super! Już się nie mogę doczekać kiedy poznam Dziewczyny!




.

2 komentarze:

  1. Piękne bombki!
    Koniecznie pokaż te wklęsłe! Zachwyciły mnie ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. 42 year-old Information Systems Manager Benetta Hegarty, hailing from Schomberg enjoys watching movies like Where Danger Lives and Kite flying. Took a trip to Madara Rider and drives a Outlook. strona domowa

    OdpowiedzUsuń