Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

wtorek, 14 lutego 2017

Walentynkowo

Witajcie!
Dziś Walentynki- wszystkim zakochanym życzę udanego miłosnego wieczoru :)

U mnie ostatnio mało decu, więcej koralików. Pokochałam bransoletki szydełkowo koralikowe, ale także czynię pierwsze próby szycia koralikami :) Bardzo pomagają mi w tym kursiki zamieszczone na blogu pasart, czy royal stone. Wyszukuję również w necie prostych tutków i działam :) Pokażę Wam kilka moich prac, proszę o wyrozumiałość. Są jeszcze krzywe i niezbyt wyszukane. Uczę się ciągle :)
















Zainteresowanych odsyłam do bloga Cateriny, Qrkoko , Weraph - znajdziecie tam mnóstwo inspiracji.
Pozdrawiam serdecznie!

7 komentarzy:

  1. Cieszę się, że mogłam pomóc :) Robisz piękną biżuterię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to pierwsze biżutki to wyszły super! Gratuluję wykonań.

      Usuń
  2. Piękne koralikowe robótki:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak dobrze Ci poszło, że prace nie wyglądają jak na nowicjuszkę :). Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są! Szczególnie biżuteria z pierwszego zdjęcia bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Best Betting Sites USA 2021 | MapyRoo
    Find the Best Betting Sites 양산 출장마사지 USA 2021 | MapyRoo, America's #1 trusted source 김해 출장샵 for online sports betting, with up-to-date odds 청주 출장샵 comparison, 오산 출장샵 expert 공주 출장샵 picks & news.

    OdpowiedzUsuń