Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

poniedziałek, 28 listopada 2016

Kuferek

Witajcie!
Życie blogowe coś ostatnio zamiera na rzecz portali społecznościowych. Sama po sobie widzę, że częściej zaglądam na fb niż na blogi, ale cóż taka moda, taki czas. Jednak aby się całkiem nie zaniedbać to i tutaj wrzucę fotki.
Pokażę Wam  dziś kufer który zrobiłam na zamówienie koleżanki. ma w nim się znaleźć biżuteria :)
Miłego Dnia!




11 komentarzy:

  1. Pięknie, Reniu! T
    en paseczek taki fajny! :) Różyczki, jedne z moich ulubionych, a Ty je tak ładnie wykorzystałaś.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Martuś! wiem,że kochasz róże, ale najpiękniejsze to te w Twoim ogrodzie :)
      Buziaki!

      Usuń
    2. A przecież nie widziałaś na żywo! Zapraszam! :)

      Usuń
  2. Świetny kuferek i paseczek mi dość bliski:)pozdr serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo proszę abyś nie opuszczała bloga całkowicie.Ja założyłam swojego co prawda zaledwie kilka miesięcy temu i mimo,że mam niewielu obserwatorów,to będę go prowadzić,bo podoba mi sie ten klimat blogowego światka.Portale spolecznościowe jak FB ,to nie dla mnie,więc nie mam (to zapewne także odbija się niekorzystnie na blogu).
    Twoje prace podziwiam od bardzo dawna-często były inspiracją do tworzenia moich.Mam więc nadzieję,że jeszcze wiele pięknych rzeczy na Twoim blogu zobaczę:)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne Twoje decoupgae! Dopracowane, dograne, przemyślane i w stylistyce którą uwielbiam!Pięknie tu i już się rozpłaszczam a wolnej chwili zapraszam do mnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem przeciwniczka Facebooka, życie blogowe może ma lekki kryzys, ale na pewno nie umiera. Piękny kuferek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niezbyt lubie fb. Fajne rzeczy tu masz. Podobno masz ogródek, to może zainteresuje Cie mój temat.

    OdpowiedzUsuń