Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

piątek, 9 maja 2014

Róże w koronkach

                          Święta minęły szybciutko. Spędziliśmy je w tym roku w rodzinnym gronie, byliśmy z wizytą u Brata. Tydzień po Świętach odbyła się Pierwsza Komunia Święta mojego Chrześniaka- Kubusia. Ale był dumny! A jak wydoroślał chłopaczek :) Było super! Zwiedziliśmy trochę Niemcy, odwiedziliśmy też Amsterdam. Na zdjęciu tort komunijny który upiekła koleżanka Jola. Jolu pyszny był!  A Kuba to ten w górnym rzędzie:) Fotka trochę prześwietlona, bo z telefonu.



Troszkę też przed Świętami prac popełniłam. Na wymiankę świąteczną przygotowałam szkatułkę i serducho. Koronki ręcznie malowane :)






 i jeszcze kilka chusteczników- różne wzory i kolory :)


4 komentarze:

  1. Pudełeczko z różami i koronkami skradło moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koronkowe pudełko piękne! Chusteczniki bardzo eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) Koroneczki to fajna zabawa, poćwiczę je jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem wymalowanej koronki - cudna :) - dzięki niej szkatułka jest wyjątkowa i prześliczna !!!

    P.S. O glicyni napisałam u siebie w komentarzach

    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i dziękuję za wizytę :)

    OdpowiedzUsuń