Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

piątek, 3 stycznia 2014

Smutny początek roku

Właściwie to i koniec roku też był smutny. 
Zmarła moja Mama.
 Miała 64 lata. 
Dziś i wczoraj załatwiałam formalności pogrzebowe.
 Nie mam głowy do niczego.
Smutne myśli, ciężko jest.....



"Sto spraw niezałatwionych
Ty­siące niedo­kończo­nych
Lis­ty nie napisane
Słowa niewypowiedziane
Marze­nia niespełnione
Bo tak nad­chodzi koniec
Będzie os­tatnie spotkanie
Z rodziną pożegnanie
Bóg z życia cię rozliczy
Zos­ta­niesz w głębo­kiej ciszy
I będziesz wspom­nieniem dla ludzi
Bo nikt cię do życia nie zbudzi. "

33 komentarze:

  1. Głębokie wyrazy współczucia ... wiem jak to jest kiedy odejdzie bliska i kochana osoba wiem , że ciężko ... wiem ,że serce cierpi i rozrywa się na miliony kawałków . Przeżyłam to 12 lat temu kiedy zmarł mój mąż a ja zostałam sama z chorym dzieckiem. Życzę dużo siły , wytrwałości i wiary .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusiu ciężko jest i smutno, ale mam nadzieję, idąc za Twoim przykładem, się pozbierać i cóż....życie toczy się dalej....

      Usuń
  2. Bardzo współczuję, przyjmij moje kondolencje....

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyrazy współczucia...trzymaj się. Teraz jest ciężko i źle, ale daj sobie trochę czasu i wszystko się ułoży. Pozdrawiam i całuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi przykro
    Przyjmij najszczersze wyrazy wspolczucia
    Wiem, jak to jest kilka lat temu przezywalam to samo :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Dziewczyny, wiele dla mnie znaczą Wasze słowa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ściskam i przytulam.
    Tylko tyle, bo nic więcej zrobić nie mogę.
    Z ciężarem zostaniesz i tak sama.
    Ale zaświeci znów słońce i będziemy się śmiać.
    Na to trzeba poczekać, ale wiem, że tak będzie.
    Trzymaj się Siostro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po Twoich słowach już mi lepiej :) dziękuję Olu

      Usuń
  7. Wiem co się wtedy czuje. Przytulam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kruszynko ty nasza, jest mi bardzo przykro, bardzo, bardzo Ci współczuję. Życzę Ci wyciszenia teraz bo będzie Ci potrzebne, trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kryszynko [*][






    KRUSZYNKO [*][*][*]



    OdpowiedzUsuń
  10. Kruszynko przyjmij moje wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kruszynko, przytulam Cię mocno, bardzo, bardzo współczuję...

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie mi przykro! Wiem co czujesz, 3 tygodnie temu też pożegnałam swoją mamę. Trzymaj się ciepło i dzielnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie Ci współczuję...

    OdpowiedzUsuń
  14. Droga Kruszyno. To bardzo, bardzo smutny czas. Współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję Wam , kochane jesteście! W tym ciężkim okresie dużo dla mnie znaczą Wasze słowa i wsparcie.....dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam, pisałam i nie ma mego postu. Nieważne...
    Jeszcze raz.


    Kruszynko kochana to bardzo trudne chwile dla Ciebie i Twojej rodziny. Pamiętaj, że masz nas i jak trzeba to przytulimy, jak trzeba to popłaczemy i za rękę też potrzymamy. Choć wirtualnie uściskać Cię pragnę. Płacz jak tego potrzebujesz, milcz jeśli chcesz my tu będziemy z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Renatko czas leczy rany. Wiem na początku jest bardzo trudno, współczyję z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  18. już po pogrzebie......
    dziękuję Wam za słowa wsparcia, przytulasy i uściski, choćby tylko wirtualne......dziękuję , to dla mnie wiele znaczy

    OdpowiedzUsuń
  19. Renatko bardzo szczere wyrazy współczucia. Przytulam...wiem, co czujesz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kruszynko tulę Cię mocno - smutna wiadomość ..........

    OdpowiedzUsuń
  21. Kruszynko,dopiero teraz tu dotarłam - mimo to,bardzo Ci współczuję i ściskam mocno,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Współczuję... w 2012 roku odeszli moi rodzice, nadal jest to dla mnie niewyobrażalna strata.... długo nie mogłam się pozbierać. Czas niesie trochę ukojenia.

    Trzymaj się!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze współczuję.W takich momentach zawsze myślę, że to takie dziwne,że świat się nie zatrzymał...

    OdpowiedzUsuń
  24. trafiłam dzisiaj pierwszy raz do Ciebie.... i może właśnie po to, aby przesłać Ci pozytywną energię i życzyć Ci duuużo siły, wytrwałości..wiary i nadziei... będzie lepiej Kruszynko ... Nie da się ukryć i nie ma się co oszukiwać.. bo nie będzie już nic takie same.. każdy dzień będzie już inny, każde Święta... wspomnienia będą sprawiały ból..fotografie rozdzierały serce.... ale wiara, że kiedyś wszyscy spotkamy się w miejscu gdzie nie ma łez, pozwala na to, że wstajemy każdego dnia i walczymy, stawiamy czoła światu.. Życzę Ci siły, spokoju ducha... Mama zawsze będzie przy Tobie!!! zyskałaś coś bardzo cennego SWOJEGO ANIOŁA :)

    OdpowiedzUsuń