Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

sobota, 14 grudnia 2013

pudełko z motylem

Ale mam szczęście! Brałam udział w konkursie na forum Otwarte i wśród znakomitych prac moich koleżanek moje pudełko zajęło I miejsce! Jestem strasznie dumna i dziękuję tym wszystkim osobom które na moją pracę głosowały :) Chciałabym zaprosić do Pracowni Otwarte wszystkie kreatywne dusze. Jest tam miła atmosfera i fajny klimacik, zapraszam :)
A oto pudełko- dół to wymaglowane przez Big Shota papierki, pomaziane i poprzecierane różnymi pastami, patynką i farbką. Góra to serwetka z motylem- wymóg konkursowy. Bo to właśnie ona była główną bohaterką wszystkich prac.








10 komentarzy:

  1. Cudne, nie mogę się napatrzeć. Kolory i motyw rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ochhh, piękne te zdobienia na boku pudełka:)
    Śliczne kolory i wzory:) Cudowne te pudełka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudełko i serducho także:) Gratuluję:)!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałabym np bombki z ptaszkami, plastusia, listownik... i podoba mi się pudełko te "wyciski" fajnie się sprawdzają w działaniu, tylko trzeba mieć "maszynę"
    ja maszyny nie mam i wyciskam ręcznie:-(
    No i dotarł do mnie anioł, znaczy się zajrzałam na F ciekawie to się wam udało zrobić:-)
    A tak nawiasem mówiąc w czasie gdy on powstawał i potrzebna była pomoc to ja byłam w O baaaa ja byłam w K;-) i nie musiałby pocztą fruwać! pozdrawiam i polecam się na przyszłośc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. qrde....! że też nie wiedziałam! ale będę o Tobie na przyszłość pamiętać :) Dziękuję Boska Mario! :)

      Usuń
  5. Ależ świetne te przetarcia i złocenia zrobiłaś i te kolory! Cudny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boki to mistrzostwo świata :) Świetna sprawa - rewelacyjnie sie to prezentuje. Muszę spróbować "wyciskania". Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam, fajniutko tu w Twojej Dziupli

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, jakie piękne, ogromnie podoba mi się ta struktura no i kolory! Fantastyczne pudełko!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń