Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

wtorek, 10 kwietnia 2012

kropki, kratki, paski....

W Krainie Czarów właśnie ogłoszono wyniki kolejnego wyzwania, tym razem mojego pomysłu: kropki, kratki, paski. Zobaczcie jakie piękne prace wpłynęły na konkurs! Głosowanie już zakończone, zwyciężyła Laura- Gratuluję serdecznie. Też głosowałam na tą cudną kasetkę na sztućce :) Zdjęcia tutaj
A oto mój skromny wazonik :)



5 komentarzy:

  1. Próbuję wejśc na krainę,ale ciągle blokuje mnie jakaś wtyczka:)))wazonik śliczny,zastanawiałam się czy nie brac udziału w tym wyzwaniu,ale jakoś brak czasu skutecznie usunął moje zapędy:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wazon bardzo piękny.
    Nie widziałam innych prac,ale na ten wazon chętnie zagłosowałabym.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wazonik!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń