Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

czwartek, 1 marca 2012

jajecznie

Do Świąt Wielkanocnych jeszcze daleko, ale w świecie decupażystów już dawno sezon jajowy trwa. U mnie też. Skończyłam ozdabiać wydmuszki których w tym roku miałam blisko 60 szt. Mam nadzieję, że znajdą one swoich nowych właścicieli :) Oto wszystkie w komplecie :)

i kilka zdjęć pojedynczych wydmuszek. Są popakowane w pudełeczka więc nie widać szczegółów, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie :)




















17 komentarzy:

  1. Ale śliczne i jaka różnorodność! Z pewnością każdy znajdzie tu coś dla siebie. Mnie zauroczyły poziomki? truskawki? ślicznościowa pisaneczka! Muszę odgapić, chodzą za mną te owoce, koniecznie muszę je nakleić na jajcu ;)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne':)))Ty już na finiszu,a my jeszcze w lesie:))))ależ tego naprodukowałaś:))))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim faworytem jest to z ptaszkiem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. masowa produkcja :) wszystkie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne,ciekawe,zachwycające!Nie wiem na co patrzeć ,wszystko przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. super jaja, podobają mi sie te złocone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jakie śliczności. Przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki że wpadłyście do mnie :)
    sprzedałam dziś troszkę jajek z tegorocznej produkcji i zauważyłam, że najbardziej podobają się te z zającami , kaczuszkami , pisankami....a te które mnie wydają się oryginalne- jakoś nie mają wzięcia. Czy Wasza klientela też tak ma?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod ogromnym wrażeniem -cudowne jajka i ile różnorodnych technik na nich:) Pozdrawiam Sylwia (cycol11)

    OdpowiedzUsuń
  10. Noooo wreszcie coś widzę:-)
    Ilośc powala.........
    A co do tych "co idą" to normalka, jesteśmy totalnie tradycjonalistami!!! więc kurczaczki, zajączki jak zawsze są w cenie:-)
    Na oryginalnośc nie ma co się silić, choć mi się te własnie podobaja,
    a o "dziwności" coś wiem, odczuwam to na własnej skórze, dlatego u mnie zero hurtu, bo kto to przełknie..........
    pozdrawiam maria

    OdpowiedzUsuń
  11. Woow, zatkało mnie ta ilość no i różnorodność. Wszystko piękne, jestem pełna podziwu.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne te jajka , a mi właśnie podobają się te orginalne ni tradycyjne. Jaka cena tych jajek?

    OdpowiedzUsuń
  13. Вот это коллекция! Очень красиво, ярко и красочно

    OdpowiedzUsuń