Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

piątek, 23 grudnia 2011

Wesołych Świąt!

Dla wszystkich odwiedzających mojego bloga, dla Przyjaciół, Nieprzyjaciół, Znajomych i Nieznajomych dla Tych Których Kocham dziś życzenia

Marzeń-o które warto walczyć,
Radości-którymi warto się dzielić,
Przyjaciół z którymi warto być
I nadziei bez której nie da się żyć
życzy  Kruszyna

8 komentarzy:

  1. Tobie też Kruszynko ciepłych ,rodzinnych Świąt.Niech życzenia się spełniają ....i może w przyszłym roku uda nam się spotkać.Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt siostro:)(życzy...siostra:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Renatko Kochana! Szczęśliwych, pełnych rodzinnego ciepła Świąt!
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przygotować pół miarki radości,
    szczyptę pogody ducha, kwartę serdeczności,
    dwanaście centymetrów uśmiechu, kilogram życzliwości,
    pięć gramów dobrego humoru, miłości ze dwie garści,
    odrobinę szaleństwa, 3 łyki szczęścia,
    dwie łyżki wolnego czasu, garstkę otwartości
    oraz cały zapas Wiary, Nadziei i Miłości.
    Całość wymieszać energicznym ruchem,
    2 razy zakręcić przy tym brzuchem,
    długo podgrzewać w cieple domowego ogniska,
    i patrzeć jak radość wśród bliskich rozbłyska.

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosnych Świąt i wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chociaż trochę po czasie, ale jako "świątecznej nieobecnej" o wybaczenie proszę.
    Życzę Tobie i Twoim bliskim tego, by Rok Smoka okazał się dla Was rokiem spokojnym, pełnym wiary, nadziei i miłości. Rokiem silnym, bogatym w dobro i niespodziewane szczęścia. Życzę też, by podczas wszelakich gorszych chwil nie zabrakło Wam optymizmu a chmury szybko rozwiewał wiatr pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Radości tworzenia w nowym roku.
    Znów pooglądałam sobie i kolejny raz jestem pełna podziwu.
    Pozdrawiam i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne zyczenia, kochana Kruszko!!!!
    Z ucalowaniami i serdecznosciami
    Siostrunia :)

    OdpowiedzUsuń