Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

piątek, 23 grudnia 2011

Wesołych Świąt!

Dla wszystkich odwiedzających mojego bloga, dla Przyjaciół, Nieprzyjaciół, Znajomych i Nieznajomych dla Tych Których Kocham dziś życzenia

Marzeń-o które warto walczyć,
Radości-którymi warto się dzielić,
Przyjaciół z którymi warto być
I nadziei bez której nie da się żyć
życzy  Kruszyna

7 komentarzy:

  1. Tobie też Kruszynko ciepłych ,rodzinnych Świąt.Niech życzenia się spełniają ....i może w przyszłym roku uda nam się spotkać.Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt siostro:)(życzy...siostra:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygotować pół miarki radości,
    szczyptę pogody ducha, kwartę serdeczności,
    dwanaście centymetrów uśmiechu, kilogram życzliwości,
    pięć gramów dobrego humoru, miłości ze dwie garści,
    odrobinę szaleństwa, 3 łyki szczęścia,
    dwie łyżki wolnego czasu, garstkę otwartości
    oraz cały zapas Wiary, Nadziei i Miłości.
    Całość wymieszać energicznym ruchem,
    2 razy zakręcić przy tym brzuchem,
    długo podgrzewać w cieple domowego ogniska,
    i patrzeć jak radość wśród bliskich rozbłyska.

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych Świąt i wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż trochę po czasie, ale jako "świątecznej nieobecnej" o wybaczenie proszę.
    Życzę Tobie i Twoim bliskim tego, by Rok Smoka okazał się dla Was rokiem spokojnym, pełnym wiary, nadziei i miłości. Rokiem silnym, bogatym w dobro i niespodziewane szczęścia. Życzę też, by podczas wszelakich gorszych chwil nie zabrakło Wam optymizmu a chmury szybko rozwiewał wiatr pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Radości tworzenia w nowym roku.
    Znów pooglądałam sobie i kolejny raz jestem pełna podziwu.
    Pozdrawiam i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne zyczenia, kochana Kruszko!!!!
    Z ucalowaniami i serdecznosciami
    Siostrunia :)

    OdpowiedzUsuń