Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

poniedziałek, 3 października 2011

znowu zegar

skończył się konkurs na Naj...Wymiatacza września w Pracowni więc mogę już pokazać mój zegar. Zajął zaszczytne 3 miejsce :) dziękuję za oddane na niego głosy :) Inspirowałam się pracami Dess. Robi niesamowite prace, a zegary-jest w tym najlepsza. Zobaczcie sami na blogu Ani.
A oto mój zegar:





13 komentarzy:

  1. Znajduję chwilkę czasu,kiedy lepiej się czuję i moge cos skrobnąć,świetnie sobie poradziłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo kraczek na cyferblacie dodaje smaczku :))

    OdpowiedzUsuń
  3. stvarno prekrasno, obožavam rad sa šablonama:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zagar przepiękny, od razu mi do gustu przypadł

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny-po prostu genialny w swej prostocie:)Super!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze, bajeczny wyszedł, ekstra!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo Wam dziękuję! miło czyta się takie opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piękny!!! Mam wrażenie, że jakby wyszedł spod moich dłoni to poczułabym się spełniona. Te cieniowania i kolory, do tego te spękania, jest taki jak powinien być :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń