Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

wtorek, 7 grudnia 2010

Mikołajki 2010

Na moim ulubionym forum Kraina Czarów odbyła się wymianka mikołajkowa. Ja wylosowałam Julietqę i taką niespodziankę dla niej przygotowałam:











A dla mnie przygotowała niespodziankę Krysiap. Dziękuję Krysiu! Bardzo mi się Twój Mikołajek podoba!
Oto on:

3 komentarze:

  1. Kruszolku, serduszko serduszkiem - ladne, ale ta laluuuuchna! No takie tematyczne, cieplutkie i dzieciakowate jak te nasze mikolajki! no supcio! :D
    Sis

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki Sis- ta Mikołajka, właśnie taka miała być- wymiankowo-świąteczno- dziecinna :)pierwsza moja praca z masy solnej :)

    OdpowiedzUsuń