Witam w mojej Dziupli!

Ten blog będzie o mnie. O tym co lubię, czym się zajmuję , o czym marzę. O rzeczywistości. O ludziach. O tym co mnie otacza.O moim hobby przede wszystkim.




Obserwują mnie

piątek, 3 września 2010

Zabawa blogowa :)

Do zabawy zaprosiła mnie as281 
Dziękuję! 

Co lubię:
1. Lubię lato, długie ciepłe wieczory nad morzem lub na Mazurach
2. Lubię swoją pracę, spełniam się tam , choć bywa ciężko
3. Lubię spotkania z przyjaciółmi
4. Lubię robótki ręczne, a ostatnio zafascynowało mnie decou ;)
5. Lubię "Majkę" :)
6. Lubię spędzać czas z mężem i dziećmi
7. Lubię buszować w sieci, poszukiwać inspiracji
8. Lubię gotować, sprawdzać nowe przepisy
9. Lubię wyzwania
10. Lubię marzyć
11. Lubię jeszcze wiele innych rzeczy ale już się tu nie zmieszczą :)

Zasady są proste:
- napisz, kto Cię do zabawy zaprosił,
- wymień 10 rzeczy, które lubisz,
- a następnie zaproś do zabawy kolejne 10 osób i poinformuj je o tym w komentarzach.
 
Ja zapraszam do zabawy
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz